Voorbereiding - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Cathien Steen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Cathien Steen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Cathien

01 Mei 2014 | Nederland, Kampen

Morgen is de eerste dag op de werf. Ik ga me voorbereiden op een zeiltocht naar Lübeck, de oude hoofdstad der Hanze-steden. We zullen met 9 mensen vertrekken op de replica van de oude Kogge, die is nagebouwd van een schip uit 1339.

Inmiddels is de keuken ingeruimd, we zijn voorbereid op 5 dagen op zee zonder aan wal te kunnen gaan. Terwijl wij daarmee bezig waren werd op verschillende plekken op het schip nog hard gewerkt met zagen, boren en een bak vol teer. Nog 12 dagen dan gaan we weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2014

Voorbereiding
Cathien

Met deze middeleeuwse Kogge (replica van een schip uit 1339) zeil ik mee naar Lübeck. Ik zal één van de 9 bemanningsleden zijn. Ik verheug me op de reis en verwacht dat het een avontuur zal worden. Daarom wil ik mijn vrienden laten meegenieten via deze blog.

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 639
Totaal aantal bezoekers 6441

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Onder zeil met de Kogge

Landen bezocht: