Maandag 12 mei - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Cathien Steen - WaarBenJij.nu Maandag 12 mei - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Cathien Steen - WaarBenJij.nu

Maandag 12 mei

Blijf op de hoogte en volg Cathien

11 Mei 2014 | Nederland, Nunspeet

We hebben vanavond in Harlingen aangelegd. De boodschap van de schipper is: goed weer, mooi gezeild, niet gezweet..... Mijn boodschap is: goed gezelschap!!!! Vanmorgen stonden er een leger uitzwaaiers op de kade
en we voelden ons "op weg".
Het weer was boven verwachting, goed. De enkele bui die we hadden durfde niet langer dan een flink pak buiswater. De stemming is geweldig en de verwachtingen van de komende drie weken is dus optimaal.

  • 13 Mei 2014 - 14:16

    Henk:

    Hallo Cathien, reilt en zeilt alles naar wens? Ook de catering? Ik hoop dat er toch wel tijd overschiet om bovendeks te gaan, en een tijdje aan het roer te staan. Gaan jullie Helgoland aandoen of blijf je vannacht buitengaats?
    Enne.......die foto's 3 en 4: tóch slecht weer gehad of (te) goede Beerenburg?
    Goede vaart. "Can you make it? Yes you can!
    Henk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cathien

Met deze middeleeuwse Kogge (replica van een schip uit 1339) zeil ik mee naar Lübeck. Ik zal één van de 9 bemanningsleden zijn. Ik verheug me op de reis en verwacht dat het een avontuur zal worden. Daarom wil ik mijn vrienden laten meegenieten via deze blog.

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 6444

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Onder zeil met de Kogge

Landen bezocht: