Woensdag 14 mei - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Cathien Steen - WaarBenJij.nu Woensdag 14 mei - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Cathien Steen - WaarBenJij.nu

Woensdag 14 mei

Door: Cathien

Blijf op de hoogte en volg Cathien

14 Mei 2014 | Nederland, Nunspeet

Gisteravond naar een klein theatertje geweest waar "drijfhout" optrad. Zeemansliedjes, levensliedjes en verhalen over de zee. Leuk, klein en dichtbij het publiek. Het hele theatertje zat vol. Eenmaal weer aan boord was de schipper dermate geïnspireerd geraakt dat hij zijn accordeon uit zijn koffer haalde en wij tot ver in de nacht de haven hebben vergast op onze zang. De stemming is/blijft opperbest, dat wordt een saai verhaal..... maar het is niet anders. En, als er een ruzietje zou ontstaan, zou ik natuurlijk niet vertellen..... Vanmiddag maar eens Vlieland verkennen.

  • 14 Mei 2014 - 17:17

    Elly Bruijn:

    Wat leuk om dit zo te lezen!
    Je kaart kwam gisteren ook aan, hartelijk dank ervoor.
    Ik hoop dat je Vlieland niet al te goed leert kennen en snel weer verder kunt varen.
    Vaar wel!! Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cathien

Met deze middeleeuwse Kogge (replica van een schip uit 1339) zeil ik mee naar Lübeck. Ik zal één van de 9 bemanningsleden zijn. Ik verheug me op de reis en verwacht dat het een avontuur zal worden. Daarom wil ik mijn vrienden laten meegenieten via deze blog.

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 6439

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Onder zeil met de Kogge

Landen bezocht: